Intèrprets: Nora Navas, Roger Casamajor, Bruna Cusí, Pablo Derqui, Mario Gas
Gènere: thriller
Versió original en català i castellà
No recomanada per a menors de 18 anys
Argument: A la Barcelona de principis del segle XX, la desaparició de Teresa Guitart, filla d’una rica família, commociona el país. La policia aviat troba una sospitosa: Enriqueta Martí, coneguda com la Vampira de Raval. Llavors, el periodista Sebastià Comas es submergeix als carrers, els bordells i els secrets del barri del Raval, on sap que es troba la veritat.
Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.
Galetes estrictament necessàries
Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.
Si desactiveu aquesta galeta no podrem desar les preferències. Això vol dir que quan visiteu aquest web, haureu d'activar o desactivar les galetes de nou.
Galetes de tercers
Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.
El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.
Activeu primer les galetes estrictament necessàries perquè puguem desar les preferències!